Opuszczasz polską wersję strony.
Na stronie anglojęzycznej nie będziesz mieć możliwości kontynuacji zakupów.
Czy chcesz przejść na wersję anglojęzyczną?
TAK NIE
Bibliography
L.M. Moll Witold Szalonek. Katalog tematyczny dzieł. Teksty o muzyce, [Witold Szalonek. Thematic Catalogue Of His Works. Texts About Music], Katowice 2002;
Muzyka jest porozumieniem. Z prof. Witoldem Szalonkiem rozmawia R. Gabryś, [Music Is An Agreement. R. Gabryś speaks with Prof. Witold Szalonek] in: Górnośląski Almanach Muzyczny, ed. W. Janota, Katowice 1988;
Polskiej muzyki współczesnej persona non grata. Witold Szalonek mówi o sobie, [Persona Non Grata Of Polish Contemporary Music. Witold Szalonek Speaks About Himself] interview J. Skarbowskiego with W. Szalonkiem., RM 1997 nr 5;
J. Iwaszkiewicz Listy o muzyce. Hebrajszczyzna i inni, [Letters about Music. Hebraic and Others]“Kultura” 1959 nr 14;
L. Markiewicz Witold Szalonek w Darmstadcie i “Wyznaniach” [Witold Szalonek in Darmstadt and „Confessions”] and “Les Sons” Witold Szalonek, RM 1960 nr 2 and 1965 nr 17;
M. Kondracki Witold Szalonek. “1+1+1+1” per 1–4 strumenti ad arco, RM 1970 nr 14;
K. Bula “Tobie ziemio miła...”, [„For you, dear earth”] “Dziennik Zachodni” 1977 nr 95;
B. Gieburowska 25 lat twórczości Witolda Szalonka [25 Years of Witold Szalonek’s Creative Work] RM 1978 nr 1;
D. Gojowy Drugie średniowiecze. Laudatio na cześć Witolda Szalonka [Second Middle Ages. Laudatio in Honour of Witold Szalonek] and B. Sonntag Przyczynek do twórczości kompozytorskiej Witolda Szalonka, [A Contribution to the Compositional Work of Witold Szalonek], “Opcje” 1994 nr 2;
M. Dziadek Sztuka dźwięków — kształtem miłości, [The Art of Sound – The Shape of Love] “Śląsk” 1997 nr 4;
C. Humphries Perspektywy rozwoju badań nad muzyką na przykładzie twórczości Witolda Szalonka [Prospects Of The Development Of Music Research Through The Example Of The Work Of Witold Szalonek] and Tezy Witolda Szalonka o formotwórczych siłach sonorystyki, [Witold Szalonek’s Theory Concerning The Effect Of Sonorism On Form] “Dysonanse” 1998 nr 1 and 1999 nr 5/6;
C. Humphries Witold Szalonek — choreograf dźwięku, [Witold Szalonek – Choreography of Sound] “Opcje” 1998 nr 2;
B. Oleś Słowem i dźwiękiem, [Through Words and Sound] “Opcje 1999 nr 5/6;
M. Dziadek Nowa muzyka organowa w interpretacji R. Heinemanna, [New Organ Music Interpreted by R. Heinemann] “Dysonanse” 1999 nr 5/6;
M. Dziadek “Preludia” Witolda Szalonka, [Witold Szalonek’s Prelude] «Muzyka Fortepianowa» XII, w: «Prace Specjalne Akademii Muzycznej w Gdańsku» nr 59, 2001;
M. Dziadek Witold Szalonek. Perypetie z sonoryzmem, [Witold Szalonek. The Peripeteia Of Sonorism] “Opcje” 2001 nr 5;
H. Waniek O Witoldzie Szalonku, [About Witold Szalonek] “Arkadia” 2003 nr 13–14;
H. Waniek Kompozytor tęczy, [Composer of the Rainbow] “Śląsk” 2003 nr 9;
M. Dziadek Twórczość Witolda Szalonka na tle dziejów muzyki polskiej II połowy XX wieku, [The Work of Witold Szalonek in the context of Polish music of the second half of the XX Century], in: Środowisko. Kompozytor. Dzieło w muzyce polskiej XX wieku [Environment. Composer. Events in Polish Music of the XX Century], ed. T. Brodniewicz, H. Kostrzewska, J. Tatarska, Poznań 2003.
Administratorem dobrowolnie podanych danych osobowych jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne z siedzibą w Krakowie (31-111) przy Al. Krasińskiego 11A. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje marketingowe administratora danych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.
Zamknij