Aktualności
Poszukujemy specjalisty/specjalistki do spraw promocji i komunikacji
2025-01-17
Dział Promocji i Edukacji Polskiego Wydawnictwa Muzycznego poszukuje specjalisty lub specjalistki do spraw promocji i komunikacji. Do głównych obszarów zadań osoby na tym stanowisku będzie należało komunikowanie działań oficyny w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Dział Promocji i Edukacji Polskiego Wydawnictwa Muzycznego poszukuje specjalisty lub specjalistki do spraw promocji i komunikacji. Do głównych obszarów zadań osoby na tym stanowisku będzie należało komunikowanie działań oficyny w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Obowiązki
• kreowanie i koordynowanie kampanii promocyjno-informacyjnych i reklamowych w zakresie promocji publikacji i projektów PWM
• prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w Internecie (m.in. Google Ads)
• współpraca przy tworzeniu i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych
• zarządzanie fanpage’ami PWM w różnych kanałach mediów społecznościowych
• współtworzenie kanału na YouTube
• obsługa stron internetowych, w tym redakcja tekstu publikowanego i opracowanie grafiki
• monitoring i raportowanie aktywności na zarządzanych profilach (przygotowywanie statystyk w oparciu o narzędzie Google Analytics, narzędzia statystyczne Facebooka oraz YouTube, statystyki odwiedzin stron)
• pielęgnowanie i tworzenie zaangażowanej społeczności użytkowników
• tworzenie, obsługa i optymalizacja kampanii META
• tworzenie materiałów graficznych (obsługa programów z pakietu Adobe: Photoshop, Illustrator, InDesign, Lightroom, Acrobat, Canva, Cap-cut)
• organizacja i obsługa akcji promocyjnych, również internetowych
• przygotowywanie materiałów promocyjnych
• dbanie o dobre imię i wizerunek PWM w Internecie
Kwalifikacje
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w obsłudze stron internetowych (CMS, Wordpress) i w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube) − min. 2 lata
• wiedza na temat tworzenia treści reklamowych
• lekkie pióro, kreatywność oraz poczucie estetyki
• umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
• znajomość nowoczesnych narzędzi PR i marketingowych weryfikujących efektywność prowadzonych kampanii online
• zarządzanie kalendarzem publikacji
• żywe zainteresowanie muzyką, czynny udział w wydarzeniach kulturalnych
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków mile widziana
• umiejętność pracy pod presją czasu
• zdolności interpersonalne oraz umiejętności komunikacyjne
• doskonała organizacja pracy
• wysoka kultura osobista
• dyspozycyjność
Mile widziane:
• wykształcenie muzyczne (podstawowe, średnie lub wyższe)
• doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, wydawnictwach
• doświadczenie redaktorskie
• znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych
Oferujemy:
• pracę w renomowanej instytucji kultury
• dobre i stabilne warunki zatrudnienia
• nowe wyzwania i możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
• kontakt z ciekawymi ludźmi
• pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole
• ciekawą i samodzielną pracę
Kontakt:
Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń zawierających list motywacyjny oraz CV na adres: rekrutacja@pwm.com.pl z umieszczeniem w temacie wiadomości: Specjalista ds. promocji i komunikacji + imię i nazwisko lub przesłanie pocztą na adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków w terminie do dnia 30.01.2025 roku.
___________________________________________________________________
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne z siedzibą w Krakowie(31-111) przy al. Krasińskiego 11a.
II. W sprawie ochrony Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się za pomocą adresu email: pwm@pwm.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych wskazany w punkcie I powyżej.
III. Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane:
1. Na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO: a. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
2. Na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO: b. w celach przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody
IV. Okres przechowywania danych.
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez okres niezbędny do obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
V. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane podmiotom trzecim wspierającym Administratora w procesie rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT). Przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Administratora.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2. sprostowania (poprawiania) swoich danych
3. usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
4. przenoszenia danych
5. wniesienia skargi do organu nadzorczego
VII. Informacja o dobrowolności podania danych
W zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu pacy (imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), podanie danych jest warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że w powyższych celach nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.
IX. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem
Najczęściej czytane:
Nowe, młode pokolenie polskich kompozytorów przyswaja i dzieli się różnorodnymi wpływami oraz muzycznymi inspiracjami, jednocześnie przenosząc je w nowe wymiary. Ze złożonością muzyki Karola Szymanowskiego zmierzył się Paweł Malinowski, który na zamówienie Spółdzielni Muzycznej contemporary ensemble przygotował własną instrumentację Masek op. 34 Karola Szymanowskiego. Krakowski zespół zaprezentuje dzieło podczas Musica Festival w Strasburgu 23 września o godz. 20:30 w Palais de Fêtes.
Z dumą ogłaszamy zainicjowanie ścisłej współpracy między Polskim Wydawnictwem Muzycznym a Lidią Zielińską, artystką o ogromnym dorobku muzycznym i edukacyjnym, specjalizującą się w sztukach eksperymentalnych, ekologii dźwiękowej i tradycyjnej muzyki japońskiej.
Piąta w tym roku premiera fonograficzna ANAKLASIS prezentuje niepozbawione humoru słuchowisko, w którym rozbrzmiewają głosy Joanny Freszel, Matyldy Damięckiej i kompozytora – Tadeusza Wieleckiego. Gra Orkiestra Muzyki Nowej pod dyrekcją Szymona Bywalca. Jak by to powiedzieć – ostatnie jak do tej pory tak duże dzieło Tadeusza Wieleckiego, od 19 września dostępne jest na najnowszej płycie wydanej w serii OPERA.
Już jutro Warszawa ponownie stanie się stolicą muzyki najnowszej. 19 września rusza 68. Edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, której hasłem przewodnim jest „Prześwit”. Polskie Wydawnictwo Muzyczne – Partner Strategiczny Festiwalu – zaprasza na dwa spotkania autorskie, wokół premierowych publikacji poświęconych postaciom związanym z festiwalem.
Jak podzielić się ze słuchaczem własnym doświadczeniem? Jak oddać to, co niełatwo wyrazić słowem, gestem czy dźwiękiem? Jak za pomocą dźwięków przekazać własne „ja”? Tadeusz Wielecki – kompozytor i kontrabasista – nieustannie poszukuje odpowiedzi na te pytania. Jego refleksje zwerbalizowane w dialogu z Adamem Suprynowiczem, zapisane zostały w najnowszej książce Polskiego Wydawnictwa Muzycznego Jak by to powiedzieć... Premierowa publikacja to głos artysty, dla którego nie ma prostych odpowiedzi.
Od początku istnienia Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, serie pedagogiczne stanowią istotną i liczną grupę powstających publikacji. Z okazji 80 lat istnienia PWM-u, powstał cykl artykułów Polscy Kompozytorzy Dzieciom zadedykowany twórcom, którzy część pracy artystycznej poświęcili adeptom sztuki muzycznej.
Głęboko zakorzeniony w tradycji, nie uciekał od nowinek muzycznych. Kompozytor, pedagog, twórca życia kulturalnego, a prywatnie – miłośnik motoryzacji. Tadeusz Baird to bohater napisanej przez Rafała Augustyna najnowszej książki z serii „Małe Monografie” Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Publikacja już dziś trafia na księgarniane półki.
Aż 4 drużyny z Polskiego Wydawnictwa Muzycznego wzięły udział w tegorocznej edycji Poland Business Run. To największa charytatywna sztafeta biznesowa w Polsce!
Paweł Łukaszewski prowadzi szeroko zakrojoną działalność artystyczną: jest wszechstronnym kompozytorem, dyrygentem, wykładowcą akademickim i animatorem życia muzycznego. Jego dzieła wykonują renomowane zespoły w Europie, Stanach Zjednoczonych, czy Kanadzie. We wrześniu, w ramach akcji Kompozytor miesiąca, zaglądamy do jego pracowni, by przyjrzeć się pracy i miejscu, w którym zazwyczaj komponuje.
Carillon to instrument wpisany w audiosferę Gdańska od wielu wieków. Dziś przeżywa swój renesans. Dzięki corocznym premierom nowych utworów skomponowanych na dwa miejskie zestawy dzwonów oraz nagraniom rejestrującym te dzieła na płytach, carillony są na nowo odkrywane dla muzyki współczesnej. I tę właśnie twórczość, napisaną na zamówienie Miasta Gdańska oraz Muzeum Gdańska w latach 2022-2024 zarejestrowano na albumie wytwórni płytowej ANAKLASIS, który dziś trafia do sprzedaży w najlepszych sklepach muzycznych.