PWM

Szukaj
Zaawansowane
Rzeczpospolita Polska
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
biuletyn informacji publicznej

Zamówienia publiczne do 30 tys. EUR

Zapytanie ofertowe na druk materiałów firmowych

2016-05-18

POLSKIE WYDAWNICTWO MUZYCZNE, z siedzibą przy al. Krasińskiego 11a, 31–111 Kraków, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury pod numerem: RIK 92/2016 zwane dalej Zamawiającym, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia.

 

UWAGA! Zmiana opisu przedmiotu zamówienia w pkt. 3c (usunięty typ folii). Zmiana ta nie wpływa na termin składania ofert.

 

1. Przedmiot zamówienia:

Druk materiałów firmowych:

a) Papier firmowy zwykły

b) Papier firmowy ozdobny

c) Teczki firmowe zwykłe

d) Teczki firmowe ozdobne

e) Koperty

f) Karty do korespondencji

g) Wizytówki

 

2. Termin realizacji zamówienia:

31 lipca 2016 r.

 

3. Specyfikacja przedmiotu zamówienia:

a) Papier firmowy zwykły

- papier firmowy zwykły PL, format a4, Munken Lynx Rough, gramatura 90, druk 2+0 (pantone i czarny), nakład 5000 egz.

- papier firmowy zwykły ENG, format a4, Munken Lynx Rough, gramatura 90, druk 2+0 (pantone i czarny), nakład 1000 egz.

 

b) Papier firmowy ozdobny

- papier firmowy ozdobny PL, format a4, papier Munken Lynx Rough, gramatura 150, druk 2+4 (pantone i czarny + cmyk), nakład 1000 egz.

- papier firmowy ozdobny ENG, format a4, papier Munken Lynx Rough, gramatura 150, druk 2+4 (pantone i czarny + cmyk), nakład 500 egz.

 

c) Teczki firmowe zwykłe

- teczki firmowe centrali w Krakowie, format standardowy, papier Munken Lynx Rough, gramatura 300, druk 2+4 (pantone i czarny + cmyk), nakład 1000 egz.

- teczki firmowe oddziału w Warszawie, format standardowy, papier Munken Lynx Rough, gramatura 300, druk 2+4 (pantone i czarny + cmyk), nakład 500 egz.

 

d) Teczki firmowe ozdobne

- teczki firmowe ozdobne, format standardowy, papier Kreativekarton Black, gramatura 270, jednostronny druk hotstamping z folią Smoky Black Grafmaj AM, nakład 150 egz.

 

e) Koperty

- koperta firmowa centrali w Krakowie, format c5sk, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 2500 egz.

- koperta firmowa oddziału w Warszawie, format c5sk, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 1000 egz.

- koperta firmowa centrali w Krakowie, format dl, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 4000 egz.

- koperta firmowa oddziału w Warszawie PL, format dl z okienkiem, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 1500 egz.

- koperta firmowa oddziału w Warszawie ENG, format dl z okienkiem, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 500 egz.

- koperta firmowa centrali w Krakowie, format a4, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 1000 egz.

- koperta firmowa oddziału w Warszawie, format a4, papier Munken Lynx Rough, gramatura 100, druk 2+1 (pantone i czarny + czarny wewnątrz), nakład 500 egz.

 

f) Karty do korespondencji okazjonalnej

- karta centrali w Krakowie PL, format dl, papier Kreativekarton Sun, gramatura 120, druk 1+1 (czarny + czarny), nakład 1000 egz.

- karta centrali w Krakowie ENG, format dl, papier Kreativekarton Sun, gramatura 120, druk 1+1 (czarny + czarny), nakład 300 egz.

- karta oddziału w Warszawie PL, format dl, papier Kreativekarton Sun, gramatura 120, druk 1+1 (czarny + czarny), nakład 500 egz.

- karta oddziału w Warszawie ENG, format dl, papier Kreativekarton Sun, gramatura 120, druk 1+1 (czarny + czarny), nakład 200 egz.

- karta PL, format DL, papier Kreativekarton Sun + Black (kaszerowanie), gramatura 270+270, 1+0 (czarny + hotstamping z folią Smoky Black), nakład 200 egz.

- karta ENG, format DL, papier Kreativekarton Sun + Black (kaszerowanie), gramatura 270+270, 1+0 (czarny + hotstamping z folią Smoky Black), nakład 100 egz.

 

g) Wizytówki - wizytówki, format 90x50, Kreativekarton Sun + Black (kaszerowanie), gramatura 270+270, taki sam back, różne fronty, druk (czarny + hotstamping z folią Smoky Black), nakład: 42 rodzaje (1 – 300 egz., 2 – 200, 3 – 300 egz., 4 – 200 egz., 5 – 30 egz., 6 – 100 egz., 7 – 100 egz., 8 – 100 egz., 9 – 100 egz., 10 - 100 egz., 11 –100 egz., 12 – 50 egz., 13 – 50 egz., 14 – 100 egz., 15 – 100 egz., 16 – 100 egz., 17 – 50 egz., 18 – 50 egz., 19 – 100 egz., 20 – 50 egz., 21- 50 egz., 22 – 50 egz., 23 – 50 egz., 24 – 50 egz., 25 – 100 egz., 26 – 100 egz., 27 – 100 egz., 28 – 100 egz., 29 – 100 egz., 30 – 100 egz., 31 – 30 egz., 32 – 30 egz., 33 – 100 egz., 34 – 50 egz., 35 – 30 egz., 36 – 30 egz., 37 – 30 egz., 38 – 30, 39 – 30 egz., 40 – 30 egz., 41- 30 egz., 42 – 30 egz.)

 

Cena podana w ofercie powinna zawierać również koszt dostawy do siedziby PWM w Krakowie: al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.


4. Kryteria oceny:

Oferty dopuszczone do rozpatrzenia zostaną ocenione wg następujących kryteriów i wag:

a) cena – waga 100%.

 

5. Warunki płatności:

W terminie 30 dni od wystawienia faktury lub rachunku.

 

6. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

W sprawach merytorycznych przedmiotu zamówienia - Lidia Grzybowska, lidia_grzybowska@pwm.com.pl

W sprawach proceduralnych – Małgorzata Karbownik, malgorzata_karbownik@pwm.com.pl

 

7. Sposób przygotowania oferty:

Uprzejmie prosimy o złożenie oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1 niniejszego zapytania. Możliwe składanie ofert na przedmiot zamówienia 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g łącznie lub na wybraną część (1a lub 1b lub 1c lub 1d lub 1e lub 1f lub 1g).

Przesłana oferta powinna zawierać:

a) wypełniony formularz oferty – zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia,

b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),

c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3),

d) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej),

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji doprecyzowujących zakres oferty.

 

8. Istotne postanowienia umowy:

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z własną wiedzą i doświadczeniem na podstawie niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Umowy z należytą starannością.

2. Wykonawca oświadcza, że czynności wskazane w Zamówieniu wykona osobiście. Wykonawca może zakres prac w całości albo w części zlecić innemu podmiotowi pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. Za działania lub zaniechania innego podmiotu Wykonawca odpowiada jak za działania własne na zasadzie ryzyka.

3. Wykonawca zobowiązuje się, przekazać wykonane Zamówienie zgodnie z wymogami Umowy do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany przez niego adres, na własny koszt i ryzyko.

4. Za wykonanie Umowy w całości uważa się wykonanie i przyjęcie zakresu Zamówienia przez Zamawiającego bez uwag, zgodnie z dokonanymi ustaleniami. Wykonawca ma świadomość, że Zamawiający oczekuje wykonania Zamówienia w ustalonym terminie oraz formie.

5. Strony zobowiązują się do zachowania poufności wszelkich informacji związanych z realizacją postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem sytuacji określonych we właściwych przepisach prawa.

6. Strony oświadczają, że mają świadomość, że termin wskazany w ust.1 jest istotny dla Zamawiającego i może mieć wpływ na zakres odpowiedzialności Zamawiającego wobec innych podmiotów. Mając na względzie ten fakt, Wykonawca oświadcza, że jego odpowiedzialność, będzie kształtować się na zasadzie ryzyka.

7. Wskazany termin realizacji Zamówienia może zostać niedotrzymany przez Wykonawcę tylko i wyłącznie z winy Zamawiającego lub siły wyższej.

8. Wykonawca oświadcza, że będzie informował Zamawiającego o wszelkich przeszkodach, które mają lub mogą mieć wpływ na czas realizacji Zamówienia. Informacja taka będzie przekazywana w formie pisemnej lub e-mail za potwierdzeniem otrzymania. Zastrzeżona jest forma pisemna pod rygorem nieważności. Informację e-mail Strony traktują jako informację pisemną.

9. Zamawiający ma prawo sprawdzić i zweryfikować Zamówienie, co do zgodności z treścią Umowy. W terminie do 5 dni roboczych od daty wykonania Zamówienia, Zamawiający wskazuje uwagi i sprzeczności z treścią Umowy, a realizacją.

10. W przypadku, gdy Zamówienie posiada braki nieistotne podpisany zostaje protokół rozbieżności i wykonanie Zamówienia z uwagami. W takim przypadku Zamawiający podejmuje decyzję, czy obniża cenę o wartość braków lub usterek.

11. W przypadku, gdy Zamówienie posiada braki istotne Zamawiający decyduje, czy Zamówienie przyjąć z określeniem obniżenia ceny, czy też odmówić przyjęcia wykonania Zamówienia jako nieprzydatnego i niezgodnego z Umową. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, jak również możliwość dochodzenia dalszych roszczeń finansowych.

12. Strony mogą rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym bez prawa dochodzenia roszczeń finansowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa w przypadkach:

a. gdy Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem lub zakończeniem Zamówienia w całości tak dalece, że w ocenie Wydawcy prawdopodobnym jest, że nie zostanie wykonany i przekazany i odebrany w ustalonym przez Strony terminie;

b. braku możliwości kontaktu z Wykonawcą, mimo podjęcia co najmniej trzykrotnych prób kontaktu w drodze e-mail i brakiem odpowiedzi lub informacji w terminie 48 godzin od ostatniej próby. Próby stanowiące podstawę rozwiązania Umowy nie mogą być liczone częściej niż raz na 24 godziny;

c. wydania postanowienia o postawieniu Wykonawcy w stan upadłości konsumenckiej albo gospodarczej jeżeli w ramach niej wykonuje postanowienia niniejszej umowy;

d. wykreśleniem działalności Wykonawcy z Ewidencji Działalności Gospodarczej, w ramach prowadzenia której wykonuje umowę;

13. Zamawiającemu przysługuje bezwarunkowa kara umowna za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu, oddaniu, odebraniu Zamówienia 1,5% ustalonego wynagrodzenia brutto.

14. Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wartość naliczonej kary umownej.

15. Kara umowna jest wymagalna po zaistnieniu zdarzeń wskazanych powyżej, bez konieczności dokonywania dodatkowego wezwania do zapłaty.

16. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.

 

9. Termin przesłania oferty:

Prosimy o przesłanie oferty do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 27 maja 2016 r. do godz. 15.00. Zamawiający dopuszcza przesłanie oferty wg wyboru podmiotu składającego ofertę:

- w formie pisemnej na adres Zamawiającego, - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lidia_grzybowska@pwm.com.pl,

- faxem na nr 12 422 01 74 10.

 

10. Informacje dodatkowe:

a) Postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 2164).

b) Wszelkie spory związane z udzieleniem zamówienia rozstrzyga Zamawiający, który zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonej procedury bez podania przyczyny.

c) Koszty związane z udziałem w prowadzonej procedurze pokrywa Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia bez względu na wynik prowadzonej procedury.

 

11. Odpowiedzi na pytania:

- w dn. 19 maja Zamawiający otrzymał pytanie dotyczące tego, czym jest folia Spezial Matt, na co udzielił odpowiedzi, że jest to specjalna folia matowa, stosowana coraz chętniej przez wydawców jako alternatywa do folii zwykłej i soft-touch (aksamitnej) - daje takie samo wrażenie w dotyku i wyglądzie jak soft-touch, ale jest dużo bardziej odporna na zarysowania etc. 

- w dn. 23 maja Zamawiający otrzymał pytanie, dotyczące kopert (sprecyzowanie, jak dokładnie mają wyglądać koperty - czy nadruk z przodu 2 kolory z tyłu 1 i w środku 1 czarny?), na co udzielił odpowiedzi: tak, przy czym pytanie o przód i tył koperty nie ma uzasadnienia, jeśli koperty są drukowane przed sklejeniem, a nie po.  Precyzyjnie: z tyłu koperty jest zadruk, ale na zamknięciu (które można uznać za część przodu), tak więc:  środek 1, przód 2, tył 1 (ale 2, jeśli uznać zamknięcie za część tyłu).



Pliki do pobrania.
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spelnianiu warunkow oferty
Załącznik nr 3 - oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia