Zamówienia publiczne do 30 tys. EUR
Dotyczy: „Zapytania na świadczenie usług konserwacji i naprawy dźwigów dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie i Warszawie”
2016-11-14
Do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania:
1. W części IV punkt 4 jest napisane: OBOWIĄZKI WYKONAWCY PODCZAS BADANIA DŻWIGÓW PRZEZ Urząd Dozoru Technicznego „Ponoszenia opłat związanych z czynnościami Urzędu Dozoru Technicznego, z tym że opłaty, wynikające z przeprowadzenia przez Urząd Dozoru Technicznego badań dźwigów zakończonych wynikiem negatywnym (niedopuszczenie do eksploatacji dźwigu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy), obciążają Wykonawcę”.
Proszę o doprecyzowanie: kto poniesie opłaty, wynikające z przeprowadzenia przez Urząd Dozoru Technicznego badań dźwigów zakończonych wynikiem pozytywnym.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w przypadku przeprowadzenia przez Urząd Dozoru Technicznego badań dźwigów zakończonych wynikiem pozytywnym opłatę ponosi Zamawiający.
2. W części V punkt 5 i 6 jest napisane: „Wykonawca deklaruje usunięcie awarii (przy częściach dostępnych w kraju) w czasie nie dłuższym niż 3 dni oraz (przy częściach niedostępnych w kraju) w czasie nie dłuższym niż 5 dni, od momentu zaakceptowania cen kosztów naprawy (kosztorysów). Powyższe dotyczy również zaleceń wydawanych przez inspektorów UDT”.
Żadna firma nie dysponuje na magazynie wszystkimi częściami do dźwigów, a czas ich dostawy może ulec wydłużeniu, dlatego proponujemy dodatkowy zapis do części V pkt 5 i 6: „W przypadku wad lub usterek niemożliwych do usunięcia we wskazanym powyżej terminie, oraz takich których usunięcie wymaga oczekiwania na dostawę materiałów, termin ich usunięcia zostanie wydłużony przede wszystkim o czas ich dostawy, o czym Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego”.
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w zapisie.
Pliki do pobrania.