PWM

Szukaj
Zaawansowane
Rzeczpospolita Polska
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
biuletyn informacji publicznej

Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. EUR

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości poniżej 209.000 € „Sukcesywny zakup nut publikowanych przez wydawców zagranicznych”.

2016-04-13

Polskie Wydawnictwo Muzyczne
al. Krasińskiego 11a,
31-111 Kraków

ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Sukcesywny zakup nut publikowanych przez wydawców zagranicznych”.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa do Zamawiającego publikacji nutowych wydawców zagranicznych wskazanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, którą można (bezpłatnie) odebrać w siedzibie zamawiającego przy al. Krasińskiego 11a w Krakowie w godz. 800 - 1600 lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego: http://pwm.com.pl
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną ilość części. Zamawiający określił w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia dziewięć (9) części.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wadium przetargowe – nie jest wymagane.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryteria:
- upust od ceny detalicznej – 80 %
- koszt przesyłki – 20 %
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Krakowie przy al. Krasińskiego 11a.
Termin składania ofert upływa dnia 27 kwietnia 2016 r. o godz. 0945.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27 kwietnia 2016 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w Krakowie przy al. Krasińskiego 11a.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Zgodnie z art. 22 ust. l ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
A) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
B) Posiadania wiedzy i doświadczenia,
C) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,.
D) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą należy załączyć:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. Oświadczenie Wykonawcy zawierające informację, czy należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wymogiem zawartym w art. 26 ust. 2b ustawy.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
6. Dokument o którym mowa w pkt 4 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 6 stosuje się odpowiednio.
8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. A-D powyżej, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2, pkt. 4 powyżej.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt A-D powyżej, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zawarli umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu

Ogłoszenie przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
13 kwietnia 2016 r.
CPV-: 22114000-2.
 

____________________________________________________________________

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

1. Informacja o Zamawiającym
Postępowanie prowadzone jest przez:
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Al. Krasińskiego 11a,
31-111 Kraków

2. Adres korespondencyjny zamawiającego.
Wszelką pisemną korespondencję do zamawiającego, związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
al. Krasińskiego 11a,
31-111 Kraków
fax 48 12 4227328
Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawców powyższego wymogu.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
a) w zakresie spraw dotyczących przedmiotu zamówienia Sylwia Religa tel: 48 12 4227044 w. 142 e-mail: sylwia_religa@pwm.com.pl
b) w zakresie spraw formalno – prawnych: Małgorzata Karbownik tel. 48 12 4227044 w. 179, e-mail: malgorzata_karbownik@pwm.com.pl
Informacje udzielane są w dni robocze (oprócz sobót) w godz. 0900 - 1600.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy udziale komisji przetargowej.

3. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), zwaną dalej ustawą, w trybie przetargu nieograniczonego.

4. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
4.1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres podany w pkt. 2. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Wykonawcę powyższego wymogu.
4.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje mogą być przekazywane przez strony w formie pisemnej lub za pomocą faksu, przy spełnieniu wymogów określonych w pkt. 4.3 SIWZ. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwanej również SIWZ) w wersji elektronicznej na adres: sylwia_religa@pwm.com.pl
4.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej (wykorzystanie poczty elektronicznej dopuszczalne wyłącznie w zakresie zadawania pytań o wyjaśnienie treści SIWZ) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w pkt 4 SIWZ, przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu lub wiadomości elektronicznej.
4.5.Oferty muszą być złożone w formie pisemnej.

5. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu
5.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do każdej części

Część II
Przedmiot zamówienia i termin jego realizacji

6. Opis przedmiotu zamówienia.
6.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa do Zamawiającego publikacji nutowych wydawców zagranicznych wskazanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6.2. Podział zamówienia na części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:

 

Część I Publikacje wydawnictwa
Henle Verlag
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty 18 tys. zł netto

 

Część II Publikacje nutowe wydawnictw (w tym nuty wykonawcze dla orkiestr i chórów)
1. Schott
2. Universal Edition
3. Boosey&Hawkes
4. Doblinger
5. Wiener Urtext Edition
6. Carl Fischer
7. IMC,
8. Hofmeister Musikverlag,
9. Dohr Verlag,
10. Amadeus,
11. Bote&Bock,
12. Möseler Verlag,
13. Zen-On-Music
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 62 tys. zł netto

 

Część III Publikacje wydawnictwa
Editio Musica Budapest
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty 20 tys. zł netto

 

Część IV Publikacje wydawnictwa (w tym nuty wykonawcze dla orkiestr i chórów)
Breitkopf&Hartel
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 38 tys. zł netto

 

Część V Publikacje wydawnictw
1. Oxford Univeristy Press
2. ABRSM
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 48 tys. zł netto

 

Część VI Publikacje wydawnictw (w tym nuty wykonawcze dla orkiestr i chórów)
1. Ricordi
2. Durand
3. Salabert
4. Max Eschig
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 16 tys. zł netto

 

Część VII Publikacje wydawnictwa (w tym nuty wykonawcze dla orkiestr i chórów)
Sikorski
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 3,5 tys. zł netto

 

Część VIII Publikacje wydawnictwa (w tym nuty wykonawcze dla orkiestr i chórów)
Carus Verlag
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 5 tys. zł netto

 

Część IX Publikacje wydawnictwa (w tym nuty wykonawcze dla orkiestr i chórów)
Alphonce Leduc
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy wartość zamówionych wydawnictw nie przekroczy kwoty: 4 tys. zł netto
 

6.3. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
Warunki realizacji zamówienia:
6.3.1. Sposób zamawiania publikacji :
a) e-mailem w formacie pdf lub pliku Excel, wysyłanym do osoby wyznaczonej do przyjmowania zamówień ze strony wykonawcy zamówienia
b) korzystając z internetowego systemu zamówień na stronie internetowej – o ile wybrany dla danej części zamówienia wykonawca dysponuje takim systemem
6.3.2. Sposób przesyłania zamówionych publikacji
Sposób przesłania będzie ustalany każdorazowo pomiędzy wykonawcą zamówienia a Zamawiającym. Sposób przesłania uzależniony będzie od objętości i ciężaru gotowej przesyłki. Koszty ustalonej formy przesyłki pokrywa Zamawiający. Koszty doliczane są do faktury sprzedaży zamówionych publikacji jako odrębna pozycja rozliczeniowa (koszt przesyłki musi zostać wyodrębniony z kosztu zakupu publikacji).
6.3.3. Metoda i częstotliwość rozliczeń:
a) faktury płatne przelewem w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury. Faktury będą wystawiane nie wcześniej niż wraz z przekazaniem zamówionych publikacji.
b) Zamówienia będą przekazywane sukcesywnie do wyczerpania limitu kwotowego określonego dla danej części zamówienia lub upływu terminu obowiązywania umowy. Z tytułu nie wykorzystania limitu kwotowego dla danej części wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że przewidziana kwota na realizację danej części zamówienia może pozostać nie wykorzystana,
c) Płatności będą realizowane za rzeczywiście dostarczone do zamawiającego egzemplarze zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ.
6.3.4. Zasady ustalania ceny zamawianej publikacji:
Cena zamawianej publikacji będzie ustalana na podstawie rabatu % udzielonego przez wykonawcę (stałego przez cały okres realizacji zamówienia) i zaprezentowanego w złożonej ofercie. Rabat % będzie obliczany od ceny detalicznej wydawcy danego wydawnictwa. Cena detaliczna będzie wynikać z cen katalogowych dostępnych np. na stronie internetowej wydawcy zamawianej publikacji. Wykonawca składając ofertę wyraża zgodę na odsprzedaż zamawianych publikacji przez zamawiającego klientom końcowym, rezygnując z prawa ustalania ceny odsprzedaży.
6.3.5. Ilości zamawianych egzemplarzy w pojedynczym zamówieniu:
a) nuty i książki zamawiane na stan magazynowy: przewidywane od 1 do 50 egz.
b) materiały wykonawcze (orkiestrowe i chóralne): przewidywane od 1 do 100 egz.
6.3.6. Warunki dostawy:
a) realizacja zamówienia – do 7 dni roboczych od daty złożenia, chyba że strony ustalą inaczej w ramach potwierdzania przyjęcia zamówienia na kolejną dostawę publikacji
b) jeśli zamawiany produkt jest chwilowo niedostępny, może być zachowany jako back order, z terminem realizacji do 60 dni. Po tym terminie uznaje się zamówienie na ten produkt za nieważne. Zasady określa wzór umowy stanowiący Załącznik do niniejszej SIWZ,
c) jeśli w danym sukcesywnym zamówieniu występuje produkt chwilowo niedostępny Wykonawca powinien o tym poinformować Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty otrzymania zamówienia.

6.4. Klasyfikacja wg CPV
Kod CPV: 22114000-2

7. Zamówienia częściowe
7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną ilość Części określonych w pkt. 6.2. niniejszej specyfikacji.
7.2. Złożenie oferty obejmującej całość przedmiotu zamówienia określonego dla danej Części w której składana jest oferta, stanowi jeden z warunków ważności złożonej oferty.

8. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie spełniał wymogi wskazane w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

9. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

10. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca będzie realizował sukcesywnie zamówienie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.

Część III
Warunki oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy

12. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania
12.1. Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonania oceny ich spełniania. Zgodnie z art. 22 ust. l ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
12.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
12.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
12.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
12.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

12.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 12.1 powyżej, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
12.3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12.1 niniejszej SIWZ, nie później niż na dzień składania ofert, a także wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12.4. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 12.1. SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 13.1. oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w pkt. 13 SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków.
12.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
12.6. Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego powyżej oraz nie wykaże braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy, zostanie wykluczony z postępowania.

13. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą należy załączyć:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – (wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ),
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – (wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ),
3. Oświadczenie Wykonawcy zawierające informację, czy należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wymogiem zawartym w art. 26 ust. 2b ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ).
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
6. Dokument o którym mowa w pkt. 4 i pkt. 5 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 12.1. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 12.5. SIWZ,
a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 13.2, 13.4 SIWZ.

14. Oferta wspólna
14.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zawarli umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu nie później niż 3 dni przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi zawierać:
a) Oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotowego zamówienia).
b) Oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres nie krótszy niż okres obowiązywania umowy o realizację zamówienia powiększony o okres rękojmi i gwarancji.
c) Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od niej przez któregokolwiek z partnerów (współwykonawców) do czasu wypełnienia wszystkich zobowiązań wynikających z umowy o realizacji zamówienia.
d) Zakaz wprowadzania zmian w umowie regulującej współpracę Wykonawców bez pisemnej pod rygorem nieważności zgody Zamawiającego.
e) Oświadczenie, że wszyscy partnerzy (współwykonawcy) przyjmują na siebie odpowiedzialność solidarną za należyte wykonanie zamówienia, za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz odpowiedzialność z tytułu udzielonej gwarancji jakości.
f) Szczegółowy sposób współdziałania w wykonaniu zamówienia i podział zadań.
g) Wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (współwykonawców) przy wykonywaniu zamówienia.
h) Informację, że Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich partnerów (współwykonawców) razem i każdego z osobna.
14.2. Wykonawcy wspólnie składający ofertę wskażą w formularzu oferty adres korespondencyjny na który Zamawiający będzie przekazywał korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

15. Wadium przetargowe
Wadium przetargowe nie jest wymagane.

16. Zabezpieczenie należytego wykonania
W przedmiotowym postępowaniu wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

Część IV
Zasady przygotowania oferty


17. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:
Oferta powinna składać się z:
a) wypełnionego Formularza Ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (UWAGA: Zamawiający opracował dla każdej z Części odrębny wzór Formularza oferty stanowiący odpowiednio Załącznik 1 od a do j). Wykonawca składając ofertę dla danej Części zobowiązany jest wypełnić właściwy wzór Formularza oferty).;
b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 13. niniejszej SIWZ lub wymagane z mocy obowiązujących przepisów;
c) pełnomocnictwo do złożenia oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi umocowanie osób udzielających pełnomocnictwo/składających ofertę (w tym pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) o ile upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów składających się na ofertę,
d) oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.11. poniżej – tylko w przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec określone informacje zawarte w ofercie jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
17.2. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi niniejszą SIWZ.
17.3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, wypełniając odpowiednio formularz oferty dla danej Części lub danych Części w których wykonawca postanowił złożyć ofertę. Złożenie większej liczby ofert dla tej samej Części lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
17.4. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą spełniać następujące wymogi:
a) oferta musi zostać sporządzona w języku polskim lub angielskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem,
b) formularz oferty i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę (również te złożone na załączonych do SIWZ wzorach) muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,
d) pozostałe oświadczenia i dokumenty (inne niż wymienione w 17.4.
lit. b SIWZ) należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(-e)
osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, chyba że Specyfikacja stanowi inaczej.
17.5. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę(-y) podpisującą(-e) ofertę.
17.6. Określone w pkt. 13 SIWZ dokumenty składające się na ofertę muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów SIWZ.
17.7. Zaleca się, aby dokumenty składające się na ofertę były złożone w kolejności wskazanej w pkt. 13 SIWZ.
17.8. Zaleca się ponumerowanie stron oferty oraz połączenie w sposób trwały wszystkich kart oferty.
17.9 We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np.: nazwa firmy, siedziba lub czytelnego podpisu w przypadku pieczęci imiennej.
17.10. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

18. Opakowanie oferty
18.1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym bezśladowe otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
18.2. Opakowanie musi zostać oznakowane jako "OFERTA" oraz opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z jego adresem.
18.3. Opakowanie (koperta) musi zostać zaadresowane na adres:
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Al. Krasińskiego 11a,
31-111 Kraków
Na kopercie lub opakowaniu zewnętrznym musi znajdować się dokładna nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę oraz napis w wersji polskiej lub angielskiej:
OFERTA PRZETARGOWA
na „Sukcesywny zakup nut publikowanych przez wydawców zagranicznych”
Oferta dla Części nr: ………………..
- otworzyć nie wcześniej niż 27 kwietnia 2016 r. o godz. 10:00


19. Koszt przygotowania oferty
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

20. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji
20.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień, o ile wniosek w sprawie wyjaśnień SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wniosku po upływie powyższego terminu, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
20.2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
20.3. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści także na stronie internetowej http://pwm.com.pl (na której została zamieszczona specyfikacja).
20.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
20.5. Zamawiający nie przewiduje wyznaczenia zebrania wszystkich Wykonawców.

21. Modyfikacje treści specyfikacji
21.1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieści ją na stronie internetowej www.pwm.com.pl
21.2. Jeżeli w wyniku modyfikacji treści niniejszej SIWZ, niezbędne będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o ten czas.

22. Sposób obliczania ceny oferty
22.1 Cena realizacji zamówienia zostanie ustalona jako % (procentowy) upust od cen detalicznych zamawianych publikacji. Przy czym dla każdego wydawcy wymienionego w danej części można zdefiniować odrębny rabat. Dopuszcza się także ustalanie różnych rabatów dla różnych części oferty: np. odrębny rabat dla materiałów nutowych dla orkiestr.
22.2 W formularzu oferty należy podać wysokość % (procentową) ustalonego upustu od cen detalicznych. Podany upust musi dotyczyć wszystkich tytułów zamawianych w ramach oferty poszczególnych Wydawców wymienionych w danej Części zamówienia. W formularzu należy też podać rabat na materiały orkiestrowe. Zaoferowany upust musi być stały przez cały okres realizacji zamówienia.

23. Waluty obce
Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach: PLN, Funt i Euro

Część V
Tryb i zasady wyboru najkorzystniejszej oferty


24. Tryb oceny ofert
24.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.
24.2. Oferty oceniane będą w 2 etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą i SIWZ zostaną odrzucone,
a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy składającego ofertę, oferty te zostaną uznane za odrzucone.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Każda z Części objętych przedmiotowym zamówieniem będzie oceniana odrębnie zgodnie z przyjętymi w treści SIWZ zasadami i kryteriami.

25. Kryteria oceny ofert:
25.1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryteria:
- upust od ceny detalicznej – 80 %
(w przypadku różnych upustów dla różnych Wydawców zostanie obliczony średni upust)
- koszt przesyłki – 20 %
25.2. Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium „upust od ceny detalicznej” – według następującego wzoru:
UX
U = -------- x 100 x waga kryterium / Umax
gdzie
U – oznacza ilość punktów uzyskaną w ocenianym kryterium przez ofertę podlegającą ocenie,
UX – oznacza % (procentowy) upust od ceny detalicznej zaoferowany w ofercie podlegającej ocenie,
Umax – oznacza największy zaoferowany w przetargu dla danej Części upust od ceny detalicznej.

25.3. Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium „koszt przesyłki” zgodnie z poniższymi zasadami:
a) wykonawca, który w złożonej ofercie zadeklaruje, że koszty przesyłania zamówionych publikacji będzie pokrywał we własnym zakresie uzyskach w ramach niniejszego kryterium uzyska 20,00 pkt.
b) wykonawca, który w złożonej ofercie zadeklaruje, że koszty przesyłania zamówionych publikacji nie będą przez niego pokrywane w ramach niniejszego kryterium uzyska 0,00 pkt.

26. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
26.1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ramach oceny przeprowadzonej zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ.
26.2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
26.3. Iloczyn punktów uzyskanych przez ofertę w danym kryterium i procentowej wagi kryterium będzie stanowił ilość punktów uzyskanych przez ofertę w tym kryterium.
26.4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
26.5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Część VI
Informacje o trybie składania i otwarcia ofert

27. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krakowie przy al. Krasińskiego 11a
w pok. nr 117, do dnia 27 kwietnia 2016 r. do godziny 09:45 Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone wykonawcom. Dla ofert przesyłanych pocztą liczy się data dostarczenia do siedziby zamawiającego.

28. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia 2016 r. o godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego przy al. Krasińskiego 11a w Sali Konferencyjnej.

29. Publiczne otwarcie ofert
29.1. Otwarcie ofert jest jawne.
29.2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla każdej z Części.
29.3. Dokonując otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące upustu od ceny detalicznej i deklaracji w zakresie kosztów przesyłki.

30. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

31. Zmiana i wycofanie oferty
31.1. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
31.2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty winno zostać złożone
w sposób i formie przewidzianych dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że opakowania (koperty) będą zawierały dodatkowe oznaczenie „ZMIANA”/”WYCOFANIE”.

Część VII
Postanowienia dotyczące umowy

32. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

33. Termin płatności:
Terminy płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.

34. Kary umowne
Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokości określonych we wzorze umowy.

35. Wzór umowy
35.1. Wzór umowy określony został w załączniku do niniejszej specyfikacji. Zamawiający podpisze umowę, po zatwierdzeniu wyników postępowania z tym wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętego w niniejszym postępowaniu. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
35.2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.

36. Informacja o formalnościach dotyczących zawarcia umowy.
36.1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp w terminie, o którym mowa w art. 94 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
36.2. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu z pkt. 1, jeżeli w niniejszym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.
36.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą są zobowiązani, nie później niż na 3 dni przed podpisaniem Umowy, dostarczyć dokument, o którym mowa w pkt 14. 1. SIWZ.

Część VIII
Postanowienia końcowe

37. Zawiadomienie o wyborze oferty lub o unieważnieniu postępowania
37.1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. Ponadto zamawiający poda termin, określony zgodnie z art. 94 ust. 1 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po którego upływie umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego może być zawarta.

37.2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści niezwłocznie informacje,
o których mowa w pkt 36.1. na stronie internetowej http://pwm.com.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
37.3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
37.4. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert – tych, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

38. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.
38.1. Wykonawcom oraz osobom i podmiotom określonym w Ustawie, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI Ustawy Prawo zamówień publicznych.
38.2. Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym Wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu.
39. Inne postanowienia.
Do spraw nie uregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).



Pliki do pobrania.