Aktualności
Ogłoszenie Rady Nazdorczej Polskiego Wydawnictwa Muzycznego SA
2011-09-01
Rada Nadzorcza Polskiego Wydawnictwa Muzycznego SA w Krakowie zaprasza do składania ofert na badanie sprawozdania finansowego Spółki za rok 2011 oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem. Rada NadzorczaPolskiego Wydawnictwa Muzycznego SA
w Krakowie
działając na podstawie Zarządzenia nr 34 Ministra Skarbu Państwa z dnia 29 września 2008 r. w sprawie zasad i trybu wyboru biegłych rewidentów do badania sprawozdań finansowych spółek z udziałem Skarbu Państwa
(z późniejszymi zm.)
zaprasza do składania ofert
na badanie sprawozdania finansowego Spółki za rok 2011 oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem.
Warunki przeprowadzenia badania:
1. Miejsce: siedziba Spółki,
2. Przekazanie do wiadomości Rady Nadzorczej sporządzonych dla Zarządu informacji o problemach
w systemie rachunkowości Spółki
3. Uczestnictwo biegłego w posiedzeniach Rady Nadzorczej i Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- informacje o wpisie do rejestru biegłych rewidentów, wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania
sprawozdań finansowych, o liczbie zatrudnionych rewidentów
- oświadczenie o spełnianiu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia
bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym
- informację o cenie za badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem
- skład zespołu przeprowadzającego badanie, z wyszczególnieniem osób posiadających uprawnienia biegłego
rewidenta
- wskazanie metod i terminów badania sprawozdania finansowego
- wykaz badanych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat.
Oferty należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na badanie sprawozdania finansowego spółki” w terminie do 20 września 2011 r. w sekretariacie PWM SA, w Krakowie przy
al. Krasińskiego 11a, w godz. 8.00 – 15.00 (decyduje data wpływu). Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
Otwarcie zgłoszeń nastąpi do dnia 1 października 2011 r. w siedzibie Spółki.
Rada Nadzorcza zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru wykonawcy, przedłużenia terminu składania ofert, negocjacji warunków umowy oraz odstąpienia od wyboru bez podania przyczyn.
Najczęściej czytane:
Z wielkim żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci prof. Jerzego Artysza – wielkiego, cenionego barytona, wieloletniego solisty Teatru Wielkiego w Warszawie oraz Warszawskiej Opery Kameralnej, pedagoga warszawskiej AM i UMiFC, bohatera książki „Poszukiwanie". Miał 93 lata.
Indywidualny rys, jaki nadali swym dziełom wybrani kompozytorzy, świadczy o ich niezwykłym kunszcie muzycznym, wiedzy na temat różnorodnych sposobów wykorzystania perkusji i swego rodzaju wizjonerstwie, torującym drogę dla perkusji w XXI wieku.
Które utwory wyznaczyły kierunek perkusyjnego sonoryzmu i poszerzyły tradycyjny aparat wykonawczy? Jak zmieniał się sposób postrzegania przez kompozytorów tej najstarszej grupy instrumentów? Która kompozycja zaklina złe moce? Na pytania odpowiada Leszek Lorent – perkusista, który specjalizuje się w realizacji utworów multiperkusyjnych oraz teatru instrumentalnego. Przygotował on dla nas wybór jego zdaniem najciekawszych utworów perkusyjnych, znajdujących się w katalogu PWM.
Drodzy klienci!
Zmieniamy się dla Was! Przez pare kolejnych dni na stronie naszego internetowego sklepu wprowadzać będziemy aktualizacje. W związku z tym witryna w dniach 22-24 lipca będzie niedostępna. Wszystkie zamówienia złożone po 18 lipca będą realizowane po 25 lipca.
Przepraszamy za te niedogodnośc i zapraszamy ponownie na zakupy od 25 lipca 2024!
Debiutancka opowieść Magdaleny Majewskiej ujrzała właśnie światło dzienne. Do serii Małe Monografie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego dołączyła wyczekiwana historia Ignacego Jana Paderewskiego – owoc konkursu pisarskiego, który odbił się szerokim echem w środowisku muzycznym i literackim.
Muzyka współczesna zajmuje główne miejsce w działalności artystycznej Tamary Kurkiewicz. Perkusistka i performerka ceni sobie bliską współpracę z kompozytorami i dąży do nadania osobistego charakteru utworom, w które się angażuje. Dla nas przygotowała rekomendacje czterech najlepszych i najciekawszych utworów na perkusję, które znajdziecie w katalogu naszej Oficyny. Zajrzyjcie po garść inspiracji!
W lipcu polecamy szczególnej uwadze dwa wydarzenia poświęcone twórczości polskich kompozytorów, podczas których po raz pierwszy zabrzmią kompozycje Marcela Chyrzyńskiego i Zygmunta Krauze – Festiwal Muzyki Polskiej w Krakowie oraz 47. Festiwal Muzyki Karola Szymanowskiego w Zakopanem.
Festiwal Stolica Języka Polskiego w Szczebrzeszynie to owoc pasji do słowa, a także obowiązkowy przystanek na szlaku wakacyjnych podróży wszystkich miłośników języka polskiego i polskiej sztuki. W tym roku Festiwal świętuje jubileuszową X edycję, która nie mogła obyć się bez aktywności Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, które już po raz trzeci stało się partnerem wydarzenia. Tym razem bohaterem działań Oficyny stanie się Ignacy Jan Paderewski – postać nietuzinkowa – światowej sławy pianista i kompozytor, polityk, mąż stanu, filantrop, wspaniały mówca, niestrudzony działacz na rzecz niepodległości Polski.
Po które publikacje z katalogu PWM warto sięgnąć, grając na perkusji, podpowiada i rekomenduje Łukasz Ciesiołkiewicz. Sprawdźcie, które utwory zwiększają radość perkusisty z przebywania na scenie, jaką publikację warto uznać za godne polecenia kompendium wiedzy i czyj kunszt kompozytorski w posługiwaniu się fakturą perkusyjną warto docenić. A także… którym utworem zaskoczycie akompaniatora!
Muzyczne tematy z kultowego filmu Coppoli, w dekonstrukcji i reinterpretacji przewrotnego duetu, zabrzmią ponownie na żywo. Koncertowi towarzyszy premiera albumu THEMES OF DRACULA, wydanego przez ANAKLASIS na nowym nośniku.
Zapraszamy Was do comiesięcznej zabawy z ilustracjami tegorocznego kalendarza PWM. Szukaj atrybutów na ilutracjach i zdobywaj ciekawe nagrody.
Konkurs "Gdzie jest Wally" rozgrywa się w 11 odsłonach. Śledź naszą stronę na Facebooku od lutego do grudnia i wygrywaj. Do zdobycia: nowe publikacje i atrakcyjne rabaty.