Aktualności
Oferta pracy: specjalista ds. promocji
2017-09-29
Polskie Wydawnictwo Muzyczne zatrudni: specjalistę ds. promocji w ramach programu „100 na 100. Muzyczne dekady wolności”. Miejsce pracy: Kraków. Wymiar pracy: pełny etat na czas określony
Główne obowiązki:
• kreowanie i koordynowanie kampanii reklamowych i promocyjnych przedsięwzięcia w kraju i za granicą, także w Internecie
• współpraca z mediami, instytucjami, partnerami
• organizacja wydarzeń
• przygotowywanie materiałów promocyjnych (współpraca z grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi)
• administrowanie stronami internetowymi związanymi z projektem
• pozyskiwanie sponsorów i partnerów w kraju i za granicą
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• preferowane wykształcenie muzyczne (podstawowe, średnie lub wyższe)
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, wydawnictwach
• doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii promocyjnych oraz organizowaniu i promowaniu wydarzeń kulturalnych (np. koncerty)
• doświadczenie we współpracy z mediami
• umiejętność pisania i redagowania tekstów promocyjnych, tzw. „lekkie pióro”
• żywe zainteresowanie muzyką, czynny udział w wydarzeniach kulturalnych
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków mile widziana
• obsługa programów pakietu Microsoft Office
• znajomość obsługi systemów zarządzania treścią (CMS)
• umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego koordynowania kilku zadań
• zdolności interpersonalne oraz umiejętności komunikacyjne
• doskonała organizacja pracy
• kreatywność
• wysoka kultura osobista
• dyspozycyjność
Oferujemy:
• pracę w renomowanej instytucji kultury przy prestiżowym projekcie
• dobre i stabilne warunki zatrudnienia
• możliwość podniesienia swoich kwalifikacji oraz zdobycia doświadczenia
• ciekawą i samodzielną pracę
Kontakt:
Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń zawierających list motywacyjny oraz CV na adres: dekady@pwm.com.pl z umieszczeniem w temacie wiadomości: Specjalista ds. promocji + imię i nazwisko lub przesłanie pocztą na adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków w terminie do dnia 20 października 2017.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne z siedzibą w Krakowie (31-111), przy al. Krasińskiego 11a. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Najczęściej czytane:
Już jutro Warszawa ponownie stanie się stolicą muzyki najnowszej. 19 września rusza 68. Edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, której hasłem przewodnim jest „Prześwit”. Polskie Wydawnictwo Muzyczne – Partner Strategiczny Festiwalu – zaprasza na dwa spotkania autorskie, wokół premierowych publikacji poświęconych postaciom związanym z festiwalem.
Jak podzielić się ze słuchaczem własnym doświadczeniem? Jak oddać to, co niełatwo wyrazić słowem, gestem czy dźwiękiem? Jak za pomocą dźwięków przekazać własne „ja”? Tadeusz Wielecki – kompozytor i kontrabasista – nieustannie poszukuje odpowiedzi na te pytania. Jego refleksje zwerbalizowane w dialogu z Adamem Suprynowiczem, zapisane zostały w najnowszej książce Polskiego Wydawnictwa Muzycznego Jak by to powiedzieć... Premierowa publikacja to głos artysty, dla którego nie ma prostych odpowiedzi.
Od początku istnienia Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, serie pedagogiczne stanowią istotną i liczną grupę powstających publikacji. Z okazji 80 lat istnienia PWM-u, powstał cykl artykułów Polscy Kompozytorzy Dzieciom zadedykowany twórcom, którzy część pracy artystycznej poświęcili adeptom sztuki muzycznej.
Głęboko zakorzeniony w tradycji, nie uciekał od nowinek muzycznych. Kompozytor, pedagog, twórca życia kulturalnego, a prywatnie – miłośnik motoryzacji. Tadeusz Baird to bohater napisanej przez Rafała Augustyna najnowszej książki z serii „Małe Monografie” Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Publikacja już dziś trafia na księgarniane półki.
Aż 4 drużyny z Polskiego Wydawnictwa Muzycznego wzięły udział w tegorocznej edycji Poland Business Run. To największa charytatywna sztafeta biznesowa w Polsce!
Paweł Łukaszewski prowadzi szeroko zakrojoną działalność artystyczną: jest wszechstronnym kompozytorem, dyrygentem, wykładowcą akademickim i animatorem życia muzycznego. Jego dzieła wykonują renomowane zespoły w Europie, Stanach Zjednoczonych, czy Kanadzie. We wrześniu, w ramach akcji Kompozytor miesiąca, zaglądamy do jego pracowni, by przyjrzeć się pracy i miejscu, w którym zazwyczaj komponuje.
Carillon to instrument wpisany w audiosferę Gdańska od wielu wieków. Dziś przeżywa swój renesans. Dzięki corocznym premierom nowych utworów skomponowanych na dwa miejskie zestawy dzwonów oraz nagraniom rejestrującym te dzieła na płytach, carillony są na nowo odkrywane dla muzyki współczesnej. I tę właśnie twórczość, napisaną na zamówienie Miasta Gdańska oraz Muzeum Gdańska w latach 2022-2024 zarejestrowano na albumie wytwórni płytowej ANAKLASIS, który dziś trafia do sprzedaży w najlepszych sklepach muzycznych.
To rekordowy miesiąc pod względem liczby prawykonań z katalogu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w ostatnim czasie! We wrześniu usłyszymy aż 16 kompozycji: nowych, po raz pierwszy granych w Polsce lub w zupełnie nowej szacie instrumentalnej. Polska muzyka najnowsza zabrzmi w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Wrocławiu oraz Strasburgu.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne serdecznie zaprasza na kolejną edycję seminarium „Kurs Edytorstwa Muzycznego”. Zajęcia odbywają się online, planowane są też zjazdy stacjonarne. Nabór trwa do 14 września.
Ideofonie na fortepian Marty Mołodyńskiej-Wheeler to zbiór utworów klasycznych, lecz wzbogaconych o fragmenty improwizowane – wykonawca może stworzyć własną linię melodyczną do gotowego akompaniamentu lewej ręki.