Aktualności
Polskie Wydawnictwo Muzyczne – instytucja kultury w związku z realizacją projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego – kontynuacja” zatrudni: Specjalistę ds. promocji
2021-06-08
Miejsce pracy: Kraków
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Zakres obowiązków:
• tworzenie i realizacja strategii komunikacji oraz harmonogramów i przygotowywanie treści na kanały social media PWM oraz kanały marek wydawnictwa
• planowanie i realizowanie strategii działań w obszarze social mediów i stron internetowych w szczególności zakresie promocji wydarzeń, publikacji książkowych, nutowych i fonograficznych oraz promocji czasopism
• moderacja kanałów social media oraz stron internetowych
• analizowanie efektów przeprowadzonych działań oraz raportowanie
• tworzenie i obróbka prostych grafik i materiałów audio-wideo na potrzeby publikacji w social mediach i na stronach internetowych
• współpraca z działami Handlu i Marketingu, Poligrafii i Digitalizacji oraz grafikami wydawnictwa
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• preferowane wykształcenie muzyczne (podstawowe, średnie lub wyższe) lub polonistyczne
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w zakresie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji na profilach społecznościowych oraz przygotowywania i koordynowania projektów promocyjnych – minimum dwuletnie
• znajomości mediów społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
• zainteresowanie mediami społecznościowymi i bieżącymi trendami w komunikacji marketingowej
• znajomość działania mechanizmów marketingowych
• znajomość systemów do zarządzania treścią cms (wordpress)
• znajomość narzędzi do obróbki i przygotowywania grafik (mile widziana znajomość pakietu Adobe: Photoshop, InDesign, Illustrator)
• podstawowe umiejętności montażu i obróbki wideo (znajomość programu Adobe Premiere Pro lub innego)
• dobra orientacja na rynkach książki i fonograficznym w Polsce i na świecie
• doświadczenie we współpracy z mediami i instytucjami
• umiejętność pisania i redagowania tekstów, tzw. „lekkie pióro”
• żywe zainteresowanie muzyką, czynny udział w wydarzeniach kulturalnych
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków mile widziana
• umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego koordynowania kilku zadań
• zdolności interpersonalne oraz umiejętności komunikacyjne
• doskonała organizacja pracy
• kreatywność
• poczucie estetyki
• wysoka kultura osobista
• dyspozycyjność
• portfolio dokumentujące przykładowe działania realizowane przez kandydata/kandydatkę
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, wydawnictwach
• doświadczenie redaktorskie
• znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych
• umiejętność prowadzenia kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads
• doświadczenie w tworzeniu podcastów
• gotowość do pracy w trybie hybrydowym po procesie wdrożenia: pół na pół biuro/home office
Oferujemy:
• pracę w dużym wydawnictwie o ugruntowanej pozycji, narodowej instytucji kultury o ponad siedemdziesięciopięcioletniej historii
• uczestnictwo w tworzeniu dużych wydarzeń wydawniczych i muzycznych
• możliwość podniesienia swoich kwalifikacji oraz zdobycia doświadczenia
• ciekawą i samodzielną pracę
• forma zatrudnienia – umowa etat
Kontakt:
Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń zawierających: CV oraz portfolio prac odpowiadających zakresowi obowiązków (w formie linku do serwisu branżowego, własnej strony internetowej lub pliku pdf) na adres: rekrutacja@pwm.com.pl z umieszczeniem w temacie wiadomości: Specjalista ds. promocji + imię i nazwisko lub przesłanie pocztą na adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków w terminie do 25 czerwca 2021 roku.
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
I Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne z siedzibą w Krakowie(31-111) przy al. Krasińskiego 11a.
II W sprawie ochrony Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się za pomocą adresu email: pwm@pwm.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych wskazany w punkcie I powyżej.
III Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane:
1. Na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO:
a. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
2. Na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO:
b. w celach przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody
IV Okres przechowywania danych.
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez okres niezbędny do obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
V Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane podmiotom trzecim wspierającym Administratora w procesie rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT). Przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Administratora.
VI Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych
c) usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
d) przenoszenia danych
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego
VII Informacja o dobrowolności podania danych
W zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu pacy (imię (imiona), nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), podanie danych jest warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
VIII Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że w powyższych celach nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.
IX Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
Najczęściej czytane:
Motywem dzieła Krzysztofa Knittla jest uchodźstwo i związana z nim niepewność oraz niepokój przed nieznanym, a także druga strona tego tematu, czyli konieczność udzielenia pomocy i schronienia. Tekst oratorium opiera się na wierszach Tadeusza Sławka. W utworze znajdziemy śpiew, recytacje, partie chóralne oraz improwizacje oparte na tradycjach Bliskiego Wschodu. Premiera albumu już 15 marca podczas 11. Festiwalu Prawykonań.
Muzykolodzy nazywają go potocznie „Kras 52” – od sygnatury, jaką nadano mu w Bibliotece Krasińskich. To najcenniejsze polskie źródło średniowiecznej muzyki polifonicznej, która kształtowała dźwiękowy krajobraz ówczesnego Krakowa oraz dworu pierwszych Jagiellonów. Teraz manuskrypt zyskuje nowe życie dzięki wydaniu wykonawczemu w opracowaniu Agnieszki Budzińskiej-Bennett i Marca Lewona. „Kodeks Krasińskich” ukaże się już 20 marca nakładem Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.
Moc muzyki to osiem arkuszy sporządzonych według autorskiej metody Michała Moca. Uczą, jak aktywnie słuchać muzyki, rozwijać muzyczną spostrzegawczość i wyobraźnię oraz zwiększać kompetencje w obszarze kształcenia słuchu.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne zaprasza na spotkanie autorskie wokół książki Granice niczego. Podczas 11 edycji Festiwalu Prawykonań, 15 marca 2025 o godzinie 13.00 w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia, Krzysztof Knittel wraz z Michałem Mendykiem opowiedzą o pracy nad książką, o towarzyszących im inspiracjach, a także spróbują odnaleźć odpowiedź na pytanie: gdzie są granice niczego?
Dołącz do nas we wspólnym świętowaniu dzięki radiowej Dwójce! Zapraszamy do słuchania transmisji radiowej nadawanej na żywo prosto z jubileuszu osiemdziesięciolecia Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, a także retransmisji koncertów jubileuszowych na antenie Programu Drugiego Polskiego Radia.
#wyostrzsłuch na nominowane albumy od ANAKLASIS! Po raz kolejny płyty wydane przez wytwórnię płytową działającą pod auspicjami Polskiego Wydawnictwa Muzycznego nominowano do prestiżowych nagród fonograficznych Fryderyk.
Katowice ponownie staną się centrum polskiej muzyki współczesnej. 11. Festiwal Prawykonań, który odbędzie się w dniach 14-16 marca w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia, będzie okazją do wyjątkowych odkryć – tych najnowszych, ale także tych, które na swój czas musiały poczekać. Polskie Wydawnictwo Muzyczne jest partnerem wydarzenia.
Rozpoczynający się miesiąc ma szansę zapisać się w historii muzyki polskiej nie tylko ze względu na dużą liczbę prawykonań. Uwagę entuzjastów muzyki skupią wydarzenia w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Swoje premiery będą miały tam zarówno utwory najnowsze, jak i dzieła starsze, które po wielu latach zapomnienia zostaną włączone do życia koncertowego.
Bezprecedensowy hit teatralny – w samej Warszawie w ciągu 50 lat od prapremiery doczekał się 800 przedstawień. Kiedy Polacy nie posiadali własnego państwa, rozpowszechniał rodzimą kulturę i tańce, docierając m.in. do Paryża, Pragi, Lwowa, Mińska, Kijowa, Wilna, Petersburga czy Moskwy. W kolejnej odsłonie cyklu Historia pewnego utworu bierzemy pod lupę Wesele w Ojcowie, szukając Ojca (a raczej Ojców!) jego sukcesu.
Występuje na najsłynniejszych estradach muzycznych: nowojorskich Carnegie Hall i Lincoln Center, Concertgebouw w Amsterdamie, na BBC Proms w londyńskiej Royal Albert Hall czy wiedeńskich Musikverein i Konzerthaus. W lutym 2021 roku podpisała ekskluzywny kontrakt z prestiżowym wydawnictwem fonograficznym Deutsche Grammophon. Od tego roku Bomsori Kim nosi zaszczytny tytuł ambasadorki twórczości Grażyny Bacewicz, na całym świecie bowiem wykonuje i promuje muzykę tej najważniejszej polskiej kompozytorki.