Aktualności
Poszukujemy specjalisty/specjalistki do spraw promocji i komunikacji
2025-01-17
Dział Promocji i Edukacji Polskiego Wydawnictwa Muzycznego poszukuje specjalisty lub specjalistki do spraw promocji i komunikacji. Do głównych obszarów zadań osoby na tym stanowisku będzie należało komunikowanie działań oficyny w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Dział Promocji i Edukacji Polskiego Wydawnictwa Muzycznego poszukuje specjalisty lub specjalistki do spraw promocji i komunikacji. Do głównych obszarów zadań osoby na tym stanowisku będzie należało komunikowanie działań oficyny w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Obowiązki
• kreowanie i koordynowanie kampanii promocyjno-informacyjnych i reklamowych w zakresie promocji publikacji i projektów PWM
• prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w Internecie (m.in. Google Ads)
• współpraca przy tworzeniu i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych
• zarządzanie fanpage’ami PWM w różnych kanałach mediów społecznościowych
• współtworzenie kanału na YouTube
• obsługa stron internetowych, w tym redakcja tekstu publikowanego i opracowanie grafiki
• monitoring i raportowanie aktywności na zarządzanych profilach (przygotowywanie statystyk w oparciu o narzędzie Google Analytics, narzędzia statystyczne Facebooka oraz YouTube, statystyki odwiedzin stron)
• pielęgnowanie i tworzenie zaangażowanej społeczności użytkowników
• tworzenie, obsługa i optymalizacja kampanii META
• tworzenie materiałów graficznych (obsługa programów z pakietu Adobe: Photoshop, Illustrator, InDesign, Lightroom, Acrobat, Canva, Cap-cut)
• organizacja i obsługa akcji promocyjnych, również internetowych
• przygotowywanie materiałów promocyjnych
• dbanie o dobre imię i wizerunek PWM w Internecie
Kwalifikacje
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w obsłudze stron internetowych (CMS, Wordpress) i w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube) − min. 2 lata
• wiedza na temat tworzenia treści reklamowych
• lekkie pióro, kreatywność oraz poczucie estetyki
• umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
• znajomość nowoczesnych narzędzi PR i marketingowych weryfikujących efektywność prowadzonych kampanii online
• zarządzanie kalendarzem publikacji
• żywe zainteresowanie muzyką, czynny udział w wydarzeniach kulturalnych
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków mile widziana
• umiejętność pracy pod presją czasu
• zdolności interpersonalne oraz umiejętności komunikacyjne
• doskonała organizacja pracy
• wysoka kultura osobista
• dyspozycyjność
Mile widziane:
• wykształcenie muzyczne (podstawowe, średnie lub wyższe)
• doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, wydawnictwach
• doświadczenie redaktorskie
• znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych
Oferujemy:
• pracę w renomowanej instytucji kultury
• dobre i stabilne warunki zatrudnienia
• nowe wyzwania i możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
• kontakt z ciekawymi ludźmi
• pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole
• ciekawą i samodzielną pracę
Kontakt:
Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń zawierających list motywacyjny oraz CV na adres: rekrutacja@pwm.com.pl z umieszczeniem w temacie wiadomości: Specjalista ds. promocji i komunikacji + imię i nazwisko lub przesłanie pocztą na adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków w terminie do dnia 30.01.2025 roku.
___________________________________________________________________
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne z siedzibą w Krakowie(31-111) przy al. Krasińskiego 11a.
II. W sprawie ochrony Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się za pomocą adresu email: pwm@pwm.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych wskazany w punkcie I powyżej.
III. Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane:
1. Na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO: a. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
2. Na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO: b. w celach przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody
IV. Okres przechowywania danych.
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez okres niezbędny do obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
V. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane podmiotom trzecim wspierającym Administratora w procesie rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT). Przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Administratora.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2. sprostowania (poprawiania) swoich danych
3. usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
4. przenoszenia danych
5. wniesienia skargi do organu nadzorczego
VII. Informacja o dobrowolności podania danych
W zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu pacy (imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), podanie danych jest warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że w powyższych celach nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.
IX. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem
Najczęściej czytane:
Dyrektor Artystyczny Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego NDI Sopot Classic Szymon Morus oraz Polska Filharmonia Kameralna Sopot zapraszają młodych kompozytorów do wzięcia udziału w 8. Konkursie Kompozytorskim im. Krzysztofa Pendereckiego, który odbędzie się w ramach 15. edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego NDI Sopot Classic. Konkurs, organizowany co dwa lata, wspiera twórczość młodych artystów, stwarzając im przestrzeń do zaprezentowania swoich utworów przed profesjonalnym jury.
Podobno sam Józef Haydn kupował mu papier nutowy. Na temat jego pochodzenia wysnuto kontrowersyjne teorie, łącząc go z rodziną Czartoryskich. Był twórcą pierwszego polskiego koncertu fortepianowego. Mowa o Franciszku Lesslu, kompozytorze przełomu XVIII i XIX wieku, którego można uznać za najwybitniejszego przed Chopinem. Marcin Tadeusz Łukaszewski kreśli jego sylwetkę w najnowszej Małej Monografii Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, poszukując prawdy i dementując narosłe wokół kompozytora mity.
225 polskich kompozytorów, 1500 utworów, kilkaset godzin muzyki! Rozpoczynamy kolejny rok z programem TUTTI.pl, dzięki któremu Polskie Wydawnictwo Muzyczne wspiera wykonania muzyki polskiej. Beneficjenci otrzymują rabat na wypożyczenie materiałów orkiestrowych w wysokości 70% opłaty.
W ramach nowej odsłony akcji „Kompozytor/Kompozytorka Miesiąca” zajrzymy do pracowni twórców, związanych z naszym Wydawnictwem. Przyjrzymy się ich pracy — czy siadają przy fortepianie, rozkładają papier nutowy na pulpicie i zapisują ołówkiem kolejne dźwięki, czy może jednak instrument i przyrządy piśmiennicze zastąpili myszką i klawiaturą komputera? Naszą szczególną uwagę zwrócimy na ich biurka, przy których pomysły muzyczne materializują się na pięcioliniach kolejnych partytur. Akcji towarzyszą fotografie Bartka Barczyka.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne z dumą i radością prezentuje osiągnięcia mijających miesięcy. Rok 2024 to w Oficynie nie tylko nowe utwory, publikacje nutowe, książki i albumy muzyczne, ale także zasoby cyfrowe, wydarzenia koncertowe i edukacyjne oraz międzynarodowe projekty upowszechniające muzykę polską. Miniony rok to również czas intensywnych współprac w ramach licznych wydarzeń w świecie muzyki. Wydawnictwo rozwija się dynamicznie, będąc w centrum najważniejszych wydarzeń świata kultury i podejmując współpracę z partnerami najwyższej klasy.
Wspólne kolędowanie to jedna z piękniejszych tradycji towarzysząca świętom Bożego Narodzenia. Znane wszystkim melodie stają się pretekstem do wielu spotkań muzycznych dzieci i dorosłych, wypełniając muzyką zimowe dni.
Intonacja i artykulacja w prostych fanfarach, prowadzenie frazy w kantylenach, śpiewność linii melodycznej. To tylko niektóre elementy gry, które ćwiczy każdy trębacz. Najlepiej, gdy ćwiczenia łączą się z satysfakcją z grania interesujących utworów.
O rekomendacje publikacji przeznaczonych na trąbkę z katalogu naszego Wydawnictwa poprosiliśmy Sławomira Cichora – muzyka orkiestrowego, który współpracował m.in. z Polish Festival Orchestra, Orkiestrą Filharmonii Wrocławskiej i Sinfonią Varsovią. W latach 2003–2010 pracował na stanowisku I trębacza w orkiestrze Filharmonii Narodowej w Warszawie. Obecnie gra jako I trębacz w Filharmonii Łódzkiej, współpracuje również z orkiestrą Królewskiej Opery Belgijskiej w Brukseli.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne – instytucja kultury powierzy wykonanie zlecenia w zakresie spraw związanych z obronnością, zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i obroną cywilną oraz informacjami niejawnymi. Preferowane miejsce wykonywania zlecenia: Kraków.
Od symfonii, przez kameralistykę, po spektakl muzyczny – grudzień będzie miesiącem różnorodnych premier, za sprawą których polska muzyka współczesna wzbogaci się o cztery nowe kompozycje. Koncerty z najnowszymi dziełami Marcela Chyrzyńskiego, Joanny Wnuk-Nazarowej, Zygmunta Krauze i Katarzyny Głowickiej odbędą się w Katowicach, Bydgoszczy i Warszawie.
Dźwięk to zjawisko fascynujące. Kiedy wybrzmi, natychmiast ulatuje. Przez tysiące lat podejmowano próby jego uchwycenia, jednak dopiero wynaleziony przez Edisona w XIX wieku fonograf przyniósł upragniony sukces. Co wydarzyło się dalej? Jak wyglądały narodziny fonografii w Polsce? Co nagrywano i jaką aparaturą? Na te pytania (i wiele innych) odpowiada Katarzyna Janczewska-Sołomko w książce Zatrzymane dźwięki. Fonografia polska do 1918 roku. Publikacja już w sprzedaży.